Sensoren in de wielen maar wat zit er in de C8?
jbiggel
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 149
Geregistreerd: 09-05-2006

Gepost: 21 mei 2017 01:03 PM

Gisteren de banden van mijn C8 laten wisselen (geen aandelen wel blij met Bandenthuis). Toen bleek dat er sensoren in de wielen zitten. Aangezien ik de hele winter op andere velgen (en banden) heb gereden heb ik niets gemerkt van het ontbreken van de sensoren. Hoe kan ik zien of dat systeem in de C8 zit of dat de prutser die de auto voor me heeft gehad gewoon een setje velgen met banden er onder heeft gemikt en niet wist dat er sensoren in zaten?

Overigens zeg ik “prutser” maar ik bedoel natuurlijk “ongelooflijke enorme PRUTSER”. Maar dat komt vanwege alles wat ik de afgelopen maanden tegen ben gekomen (2 soorten en ook nog eens te korte en lang voordat ik er mee ging rijden versleten bougies, ipv 6 dezelfde, verstopte lpg leidingen, distributieriem met een gat er in, krupaspoelie waarvan het rubber aan het scheuren was en nog wat dure reparaties). Al met al zit er nu te veel geld in om hem nog te verkopen maar mijn geluk met deze auto kennende komt binnenkort het volgende dure ding er aan… Maar dat geheel los van het bandenspanning systeem…

Kei veel groeten!

Joost

Nu: C5 Break Carlsson 2004 aka “Sic”, Land Rover Series IIa 88 STAWAG 1971 en BMW R1200C 1998
Ooit: BX, Xantia, C5, C8 en daarbij alles gereden sinds de DS van mijn ouders
“Beheerder” van een C3 Pluriel en een 110 Td5 Defender

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook